sobota, 16 listopada 2013

IGOR SKARŻYŃSKI to nie grajek lubelski, tylko TALENT LUBELSKI !!!!

Nieraz tak zdarza się że  jedno dziwne spotkanie zmienia bieg wydarzeń...
Igor Skarżyński
-"lubelski grajek"-to złe słowo-LUBELSKI TALENT!!!!!
Można go spotkać na starówce lubelskiej gdy gra  na gitarze i śpiewa...
Niesamowity głos ...
Niesamowicie dobrze gra na gitarze.
 Ma w sobie taką moc, że nie można przejść obok niego obojętnie....
Z tego co wiem, będzie płyta w przyszłości..




Poniżej jego piosenka.

http://www.youtube.com/watch?v=yTqBZZvwlwY



Już wszystko widziałem nie chciałem tu zostać
sił płakać nie miałem ,bo nie chciałem poznać
Każdy wschód słońca zabił noc piękną gdzie,
cierpienia bez końca tracą wszystkie siły swe.

Modliłem się Panie do krzyża na ścianie ,
lecz nic się nie stało co zostać zostało bo,
człowieka świat mały ma w sobie drugie dno
Każdy dzień chwały przenika ciche zło...

Ref.

Ja będe walczył z popiołów i w ogniu powrócę
Świat nic nie znaczy - Jest Ulotny tak jak wcześniej był
Ja będe tańczył, na skraju zwątpienia i cierpienia
To nic nie znaczy - Jest ulotny tak jak wcześniej był...

Wciąż będe upadać a cisza ogarnie cię
z nieba będę spadać, aż piekło pochłonie mnie,
Lecz gdy o mnie wspomnisz obudzi się dziki gniew
Świat cały zapłonie bo to jest życia zew...

Ref.
Ja będe walczył....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.