wtorek, 29 kwietnia 2014

Zdjęcia z wieczoru autorskiego D'Arii Galickiej

Tak było na współorganizowanym przeze mnie  wieczorku autorskim D'Arii Galickiej 01 04 br w Wojewódzkim Ośrodku Kultury w Lublinie...wiosennie i pięknie.
Znajomi D'Arii czytali, deklamowali wiersze autorki, a jako że był to Prima Aprilisowy wieczór były niespodzianki w postaci limeryków, które D'Aria prezentowała o każdej występującej  osobie.
Pamiętam  limeryk o mnie a raczej o nas;   jak D"Aria z Anną się spotkały i chciały organizować imprezy w WOK-u to im zabrakło na to dni w roku ; )..i tak w skrócie jest.
Impreza goni imprezę.
Wiersze D'Arii, które wybrałam do prezentacji były tak bardzo "moje" że aż się wzruszyłam...cyt "są miejsca bez duszy i dusze dla których miejsca brak" -D'Ario piszę to z pamięci -wybacz jeśli coś  "pokręciłam" ale sens jest najważniejszy.
Po imprezie było wspólne śpiewanie, zebrało się czterech bardów min Tomasz Rokosz i grali i śpiewali ile sił w płucach : )
Impreza była bardzo udana.
Całość prowadziła Katarzyna Szczepaniak.
Zdjęcia robiła Agnieszka Szady.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.